• (Android/iOS) Crazy Diner: Cooking Game suurendada vastupidavust häkkida

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ suurendada vastupidavust häkkida ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    瘋狂餐車:瘋狂大廚的烹飪歷險記 策略 bnv

    Ma armastan seda mängu ja olen sellest nii sõltuvuses, kuid selle viimaste puuduste tõttu desinstallin selle tõesti iga hetk alates tänasest .. see on nõme, ma proovisin seda värskendada, kuid see keeldub 2 värskendamast .. Halvim on see, et ma mängin mängu, mis on kõige ettevaatlikum, et toitu ei põletaks ega ära viskaks, kuid kui ma mängin vähe taset, siis järgmisena näen, et ei õnnestu toitu ära visata .. aga olen kindel, et ma ei põletanud ega visanud toit ära .. palun proovige see probleem lahendada

    Drive Ahead! Sports Sports mrvm

    See mäng on meile väga lõbus. Nad annavad teile mängu lõpuleviimiseks korraliku koguse tasuta kraami ja ka süžee pole nii halb

    Ma arvan, et värskenduses on viga. Palun parandage see. Aitäh.

    Ma armastan selle mängu ideed ja väljapanekut, kuid need tasemed, millel on "piiratud ajastus" ja kliendid on aeglased, on alati kuradima keerulised, kuigi pärast esemete kasutamist või teemantide ostmist EI VÕIDA ikka veel. ☹️ Mul on selle mängimisest üsna kõrini ja ma ei mängi seda päevade ja kuude kaupa, jää teiste mängude juurde. Palun tehke midagi selle hõlbustamiseks, aitäh


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :